

جلسه هماهنگی واحد های درآمدی شهرداری
جلسه هماهنگی واحدهای درآمدی شهرداری با حضور شهردار ،معاون و مسئول حراست ومسئولین واحدهای درآمد ،نوسازیٰ ،مالی ،ساختمانی ،اجراییات ،حقوقی برگزار شد.
این جلسه به منظور هماهنگی واحد های درآمدی و توضیح فلوچارت درآمدی به شکل زیر تشکیل شد.
چهار مجموعه شامل :شهرداری ناحیه 1،شهرداری ناحیه دو،واحد اجراییات و اعضای ستادی به عنوان زیر مجموعه مسئول درآمد (به عنوان دبیر) و معاون شهردار وشهردار مشخص شدند و مقرر شد این مجموعه هاگزارشات درآمدی خود را به دبیر جلسه تحویل نمایند .
مقرر شد مطالبات شهرداری به طور جدی پیگیری شود و پس از ارجاع به واحد حقوقی بی درنگ به اجرا گذاشته شود.
همچنین مقرر شد جلسات درآمدی روزهای 5 شنبه هر هفته در محل دفتر شهردار برگزار شود.