

راه اندازی اتوماسیون اداری درشهرداری انزلی
سيستم اتوماسيون اداري به منظور مكانيزه نمودن كارهاي اداري در واحد هاي مختلف شهرداري انزلي در حال راه اندازي مي باشد.
سيستم موجود كه پس از بررسي هاي كارشناسي انتخاب شده در زمينه گردش مكاتبات به مرحله اجرا در آمده است.
استفاده از یک سیستم اتوماسیون اداری مناسب، علاوه بر اینکه باعث صرفه جویی در زمان، کاهش هزینهها و در نتیجه بهره ور شدن سازمان میشود، دستاوردهاي چشمگيري براي مديران، کارشناسان، کارکنان دبيرخانه و بايگاني ، ارباب رجوع يک سازمان و ...
سيستم اتوماسيون اداري به منظور مكانيزه نمودن كارهاي اداري در واحد هاي مختلف شهرداري انزلي در حال راه اندازي مي باشد.
سيستم موجود كه پس از بررسي هاي كارشناسي انتخاب شده در زمينه گردش مكاتبات به مرحله اجرا در آمده است.
استفاده از یک سیستم اتوماسیون اداری مناسب، علاوه بر اینکه باعث صرفه جویی در زمان، کاهش هزینهها و در نتیجه بهره ور شدن سازمان میشود، دستاوردهاي چشمگيري براي مديران، کارشناسان، کارکنان دبيرخانه و بايگاني ، ارباب رجوع يک سازمان و در نهایت محیط زیست به دنبال دارد که در ادامه به برخي از آنها اشاره میکنیم.
حذف قابل ملاحظهای ازمکاتبات کاغذی در سازمان
انجام تمامی کارهای اداری در هر زمان و حتی خارج از محل کار
استفاده بهینه از زمان با عملیات خودکارسازی فرآیندهای اداری
ثبت و نگهداری سوابق در حجم کمتر، ایمنی بالا و مراجعهی آسان
برداشته شدن دفاتر حجيم انديكاتور از روي ميزكار دبیرخانه
به حداقل رسيدن توقف، اشتباه، تكرار و بيهود هكاري در عمليات ثبت اسناد و مدارک
مدیریت متمرکز و ایجاد شفاف سازی در مراحل گردش اسناد
پايش فعاليتهاي سازمان و توليد گزارشهاي متنوع مديريتي
مديريت و نظارت دقيق بر عملكرد كاركنان
ردیابی امور وپیگیری به موقع مراحل کار
ارباب رجوعان در هر لحظه میتوانند با مشاهده آخرين اقدام انجام شده روي نامه، از پيشرفت کار مطلع گردند.
ارباب رجوعان بدون نياز به دوندگي در سازمان و مواجهه با كارکنان، از نواقص اسناد و مدارک پرونده خود آگاه شده و قادر به رفع آن باشند.
پيگيري نامهها از طريق تلفن و يا اينترنت درراستای طرح تکریم ارباب رجوع
تعامل الکترونیکی با سایر سازمانها
صرفه جویی در کاغذ و در نتیجه آن کمک به جلوگیری از قطع شدن درختان در راستای حفظ محیط زیست