

شوراي مديران شهرداري بندرانزلي
سومين جلسه شوراي مديران شهرداري با هدف بررسي نحوه اجراي مصوبات جلسه پيش و پرداخت مزاياي ماهيانه و كاهش هزينه ها تشكيل شد.
اين جلسه با حضور شهردار ، معاون ،مسئول حراست وديگر مديران شهرداري ظهر روز سه شنبه تشكيل شد .
در ابتدا مصوبات ناتمام جلسات قبلي بررسي گرديد و نقطه نظرات و راهكارهاي پيشنهادي مديران مربوطه در خصوص مصوبات جلسات قبلي عنوان شد . همچنين در اين جلسه راهكارهاي لازم براي پرداخت مزاياي ماهانه مديران و كاركنان و كارگران اعم از رسمي، قراردادي، پيماني و شركتي ارائه شد.
پس از بحث و بررسي مصوبات زير به تاييدرسيد.
از سوله بحران ناحيه 2 بازديد و نقطه نظرات و راهكارهاي لازم براي بهره برداري از آن ارائه گردد
واحدهاي ساختماني ، حقوقي و درآمد گزارشي از وضع موجود و بررسي هاي انجام شده در مورد بازار پرديس تهيه و راهكارهاي پيشنهادي را به شهردار ارائه دهند
به بازار كاسپين ابلاغ گردد تا نسبت به ارائه اسناد و مدارك براي پايانكار اقدام نمايد.
در خصوص بازارچه الزهرا جلسه اي تشكيل گردد و آخرين اقدامات صورت گرفته در مورد اين بازارچه عنوان و تصميم گيري هاي لازم صورت پذيرد
در خصوص دستگاههاي حفار تعيين تكليف شود و به آنها اعلام بدهي شود.
درخصوص وضعيت تعدادي از رفيوژها و مشكلات آنها و اظهار نظر در خصوص گلكاري در مكان هاي مستعد
مقرر گرديد در حدود اختيارات و وظايف شهرداري هاي نواحي 1 و 2 جلسه اي برگزار گردد و تصميمات اتخاذ شده گزارش گردد.
گزارش عملكرد سال 94 و برنامه هاي سال 95 واحد فضاي سبز ارائه شود.
راهكارهاي پرداخت مزاياي ماهانه و راهكارهاي كاهش هزينه هاي موبايل و تلفن و...به مديران واحدها ابلاغ تا از خرداد ماه سالجاري اجرا شود.