۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
خلیلی : اطفاء حریق با مشارکت 60 آتش نشان
توضیحات شهردار بندرانزلی در خصوص حریق ظهر جمعه خیابان حافظ
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرانزلی ؛ مهدی خلیلی شهردار بندرانزلی در خصوص آتش سوزی ظهر جمعه خیابان حافظ گفت : ساعت 12:28 دقیقه ظهر جمعه مورخ 18 فروردین 1402 طی تماسی مردمی با سازمان آتش آنشانی بندرانزلی گزارش حریقی در خیابان حافظ اعلام شد.


شهردار بندرانزلی افزود : با توجه به قدیمی بودن بافت محل حادثه بلافاصله علاوه بر سازمان آتش نشانی بندرانزلی ، آتش نشانی سازمان بنادر و دریانوردی ، آتش نشانی منطقه آزاد انزلی و آتش نشانی منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) و در مجموعه 60 نیروی آتش نشان در این عملیات حضور داشتند که پس از تلاش بی وقفه آتشان نشانان ، آتش در ساعت 15:45 دقیقه مهار شد .

خلیلی در خصوص تهجیزات مورد استفاده در این عملیات گفت : 15 دستگاه ماشین سنگین و نیمه سنگین آتش نشانی و 4 تانکر آبرسان در این عملیات مشارکت داشتند.

شهردار بندرانزلی در مورد دلیل رخ دادن این حادثه و میزان خسارات وارده نیز گفت : آتش از محل یک پیتزا فروشی آغاز شد که البته علت فنی حادثه پس از پایان کار کارشناسی اعلام خواهد شد اما 13 واحد صنفی همکف و 3 واحد صنفی در طبقه اول در مجموعه 16 واحد صنفی متاسفانه دچار خسارت مالی شدند که ما خود را در کنار این عزیزان می دانیم ، خوشبخانه در طول این حادثه هیچ خسارت جانی یا مصدومیتی برای صاحبان اصناف درگیر آتش و آنشان نشانان این عملیات رخ نداد .

مهدی خلیلی همچنین در خصوص وضعیت کلیسا بندرانزلی که در نزدیکی محل آتش سوزی است گفت : کلیسا تاریخی حضرت مریم بندرانزلی به هیچ وجه خسارتی در این حادثه ندیده است و به صورت کامل از این آتش سوزی در امان ماند.

شهردار بندرانزلی در پایان گفت : بنده بر خود وظیفه می دانم از زحمات تمامی آتش نشانان حاضر در این عملیات و هم افزایی آتش نشانی های سایر ارگان ها و نهادها ، نیروهای اورژانس و تمامی دستگاهای ذی ربط که در محل حادثه حضور داشتند تشکر و قدردانی کنم.
تاریخ:
1402/01/18
تعداد بازدید:
373
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal