۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
شهرداری در دعوای حقوقی 400 میلیارد تومانی برنده شد
شهردار بندرانزلی گفت: شهرداری پس از گذشت حدود 17 سال، در دعوای حقوقی 400 میلیارد تومانی با پیمانکار کارخانه آسفالت، برنده شد.

مهدی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال 1385، پیمانکار کارخانه آسفالت شهرداری انزلی برای دریافت مبلغ 27 میلیارد و 900 میلیون تومان بابت طلب خود، علیه شهرداری شکایتی در دادگاه تنظیم کرده بود، که این مبلغ پس از گذشت حدود 17 سال با تأخیر و تادیه تا 400 میلیارد تومان افزایش یافته بود و در طی این مدت، شهرداران و شورای اسلامی شهر ادوار گذشته انزلی تلاش زیادی کردند که دعوای حقوقی با پیمانکار در دادگاه به نفع شهرداری به اتمام برسد، اما موفق به انجام آن نشدند.

وی افزود: سال 1400، اجرای ماده 477 قانون کیفری را از دادگستری درخواست کردیم، که مورد پذیرش رئیس دادگستری استان گیلان قرار گرفت و پرونده به منظور بررسی به دیوان عالی کشور ارسال شد و قاضی شعبه اول دیوان عالی کشور، ادله حقوقی شهرداری انزلی را پذیرفت و رأی قطعی بر ابطال آرای گذشته دادگاه صادر کرد.

شهردار انزلی تصریح کرد: طی سال‌های 95 و 96، شهرداری انزلی با رأی بدوی و تجدید نظر دادگاه، محکوم به پرداخت مبلغ شش میلیارد تومان به پیمانکار شد که با مختومه شدن پرونده در دیوان عالی کشور، پیمانکار باید این مبلغ را همراه با تأخیر و تادیه به شهرداری پرداخت کند.

خلیلی، مختومه شدن پرونده دعوای حقوقی 400 میلیارد تومانی شهرداری انزلی با پیمانکار کارخانه آسفالت در دادگاه را بزرگترین موفقیت مدیریت شهری در سال 1401 دانست و تصریح کرد: شهرداری در دادگاه، پرونده‌های دعاوی حقوقی دیگری را نیز در جریان دارد که مدیریت شهری با جدیت پیگیر آن است تا این دعاوی حقوقی را به نفع شهرداری به اتمام برساند.

تاریخ:
1401/12/27
تعداد بازدید:
479
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal