۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
دیدار اعضای شورای اسلامی‌شهر و شهردار بندرانزلی با سرپرست فرماندار انزلی
در این‌ دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بندرانزلی ضمن تبریک انتصاب شایسته جناب آقای مهندس امیر جانبازی به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان، آمادگی خود را برای همکاری و تعامل سازنده و مثبت با نماینده جدید دولت در شهرستان انزلی در راستای پیشبرد اهداف و تحقق مطالبات به حق مردم شهرستان انزلی اعلام نمودند. وضعیت تالاب انزلی، محدودیت های میراثی، استفاده از ظرفیت های منطقه آزاد انزلی، ورود فاضلاب به دریا، تکمیل تصفیه خانه‌ فاضلاب، وضعیت کارخانه کمپوست، خرید نردبان آتش نشانی، تکمیل کمربندی و… از جمله مواردی بود که در این نشست مطرح و در ادامه تاکید شد که در سفر ریاست محترم جمهور به استان گیلان به مطالبات به حق مردم و اولویت های شهرستان انزلی توجه شود.

در این‌ دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بندرانزلی ضمن تبریک انتصاب شایسته جناب آقای مهندس امیر جانبازی به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان، آمادگی خود را برای همکاری و تعامل سازنده و مثبت با نماینده جدید دولت در شهرستان انزلی در راستای پیشبرد اهداف و تحقق مطالبات به حق مردم شهرستان انزلی اعلام نمودند.
شهردار بندرانزلی در این جلسه ضمن  امادگی شهرداری برای استقبال از مراسم نوروز و مسافران عنوان نمود: موضوع اشتغال و تولید اشتغال در شهرستان و جلوگیری از مهاجرت جوانان به شهر های دیگر باید مورد توجه قرار گیر.
وی با بیان اینکه  بحران پسماند و ورود شیرابه ها به رودخانه ها و تالاب و دریا بحث مهمی است درخواست کمک و همکاری  شهرداری و شورا با فرمانداری برای حل مشکلات نمود.
 
 
وضعیت تالاب انزلی، محدودیت های میراثی، استفاده از ظرفیت های منطقه آزاد انزلی، ورود فاضلاب به دریا، تکمیل تصفیه خانه‌ فاضلاب، وضعیت کارخانه کمپوست، خرید نردبان آتش نشانی، تکمیل کمربندی و… از جمله مواردی بود که در این نشست مطرح و در ادامه تاکید شد که در سفر ریاست محترم جمهور به استان گیلان به مطالبات به حق مردم و اولویت های شهرستان انزلی توجه شود.

تاریخ:
1400/10/29
تعداد بازدید:
211
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal