۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله ای
شهرداری بندر انزلی در نظر دارد نسبت به تکمیل و بهره برداری پیش تصفیه و تصفیه تکمیلی شیرابه کارخانه کمپوست انزلی به روش طرح وساخت (E.P.C ) از طریق مناقصه عمومی به شماره 2000005230000006در سامانه ستاد طبق ضوابط و مقررات به اشخاص حقوقی واجد ```صلاحیت به شرح ذیل اقدام نماید.

شهرداری بندر انزلی در نظر دارد نسبت به تکمیل و بهره برداری پیش تصفیه و تصفیه تکمیلی شیرابه کارخانه کمپوست انزلی به روش طرح وساخت (E.P.C ) از طریق مناقصه عمومی به شماره 2000005230000006در سامانه ستاد طبق ضوابط و مقررات به اشخاص حقوقی واجد ```صلاحیت به شرح ذیل اقدام نماید.

 

نوع تضمین: ضمانتنامه بانکی شرکت در مناقصه یا با واریز نقدی در وجه شهرداری و به حساب بانکی شهرداری به شماره حساب 3100006799001 بانک ملی به نام شهرداری بندر انزلی و بارگذاری در سامانه ستاد.

هزینه خرید اسناد مناقصه : مبلغ 000/000/1 ریال واریز به حساب شماره 107632759001بانک ملی بحساب شهرداری بندر انزلی از طریق سامانه ستاد.و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 2.000.000.000 ریال به یکی از روشهای مورد قبول در آیین نامه تضامین معاملات دولتی میباشد .

تاریخ انتشار و مهلت بازدید اسناد در سامانه ستاد : ازتاریخ 22/10/1400 لغایت 07/11/1400.

مهلت دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ 22/10/1400 لغایت ساعت 19 مورخ 29/10/1400.

*مهلت ارائه پیشنهاد و بارگزاری اسناد در سامانه ستاد از ساعت 8 صبح مورخ 30/10/1400 لغایت 8 صبح مورخ 10/11/1400.

زمان بازگشایی پیشنهادها:  ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 10/11/1400 دفتر کار شهردار بندر انزلی.

به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهادهایی که بعد از انقضای مدت مقرر واصل شود و همچنین پیشنهادهای فاقد سپرده یا سپرده های مخدوش و یا کمتر از میزان مقرر چک شخصی و نظیر آن ترتیب اثر نخواهد شد.

مدت اعتبار پیشنهاد مالی: پیشنهاد مالی ارائه شده می بایست به مدت سه ماه از تاریخ بازگشایی پاکت پیشنهاد قیمت دارای اعتبار باشد.

شرکت پیمانکار میبایست شرکت طرح وساخت (EPC )ویا گروه همکاری Joint Venture متشکل از یک شرکت پیمانکار و یک شرکت مشاور با تخصصهای مرتبط (وفق آیین نامه تشخیص صلاحیت پیمانکاران طرح وساخت )و سوابق کار مرتبط که در ارزیابی کیفی حائز حداقل امتیاز 60 باشد . و دارای گواهی HSE بوده و سایر مدارک خواسته شده در اسناد ارزیابی کیفی  را در سامانه بارگزاری نماید.

در صورتی که نفرات اول تا سوم شرکت کننده از انجام معامله خودداری نمایند سپرده شرکت در مناقصه آنان به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.

مبلغ تضمین انجام تعهدات برابر 40 درصد مبلغ پیشنهادی به یکی از روشهای مورد قبول در آیین نامه تضامین معاملات دولتی میباشد .

متقاضیان میتوانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44508266  -013واحد پیمان و رسیدگی آقای مهندس نوربخش تماس حاصل نمایند.

کلیه مراحل شرکت در منلاقصه از خرید اسناد تا تحویل در بستر سامانه ستاد به آدرس Setadiran.ir انجام میشود.

کلیه پاکتهای الف و ب و ج بصورت الکترونیکی در بستر سامانه ستاد بارگذاری و ارسال گردد.

شرکت کنندگان میبایست اصل پاکت الف یعنی مبلغ تضمین شرکت در مناقصه را بصورت فیزیکی و مهر و موم شده بعد از ثبت در سامانه ستاد تا ساعت 8 صبح روز یکشنبه مورخ 10/11/1400  به دبیر خانه تحویل داده و به پاکتهای (ب)شامل اسناد ارزیابی کیفی  و (ج)شامل طرح پیشنهادی و آنالیز مبلغ پیشنهادی  بصورت فایل، قابل بارگذاری  و فاقد امضاء الکترونیکی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

شماره پشتیبای ثبت نام: 31141934(داخلی 1)

مراحل ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت قابل انجام می باشد و جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراکز ثبت نام به سایت شهرداری بندر انزلی به آدرس: ANZALI.IR مراجعه گردد. سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است و هزینه آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.

 

تاریخ:
1400/10/28
تعداد بازدید:
255
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal