۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
ایستگاه آتش‌نشانی در مسکن مهر بندرانزلی احداث می‌شود
با مشارکت و همکاری هیئت مدیره مسکن مهر، جانمایی و احداث یک ایستگاه آتش‌نشانی در محوطه این مجتمع مسکونی در دستور کار قرار دارد.

شعبان جعفری رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی با 65 نیروی انسانی و 11 خودروی سنگین اطفای حریق و یک دستگاه خودروی پیشروی امداد و نجات جاده‌ای، در چهار ایستگاه فعالیت می‌کند.

وی افزود: با توجه به اینکه جمعیت زیادی از شهروندان بندر انزلی در مسکن مهر این شهر ساکن هستند، لذا به منظور تسریع در خدمات‌رسانی، با مشارکت و همکاری هیئت مدیره مسکن مهر، جانمایی و احداث یک ایستگاه آتش‌نشانی در محوطه این مجتمع مسکونی در دستور کار قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی ادامه داد: پس از جانمایی و احداث ایستگاه آتش‌نشانی در محوطه مسکن مهر، این ایستگاه با نیرو و امکانات لازم توسط شهرداری تجهیز خواهد شد.

وی افزود: در بیش از یک سال گذشته تعداد 16 نفر از نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی بازنشسته شده‌اند و تاکنون نیرویی جایگزین این افراد نشده و اکنون این سازمان برای انجام مأموریت‌های خود، با کمبود شدید نیروی انسانی و تجهیزات مواجه است.

جعفری با بیان اینکه استخدام نیروی آتش‌نشانی مستلزم برگزاری آزمون توسط استانداری گیلان است، افزود: امیدواریم هر چه سریع‌تر با برگزاری آزمون، شرایط استخدام و جذب نیروهای جدید در سازمان آتش‌نشانی بندرانزلی فراهم شود.

وی، نبود نردبان برای اطفای حریق در ساختمان‌های بلند مرتبه را یکی دیگر از مشکلات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر دانست و گفت: از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پیگیر دریافت دو خودروی اطفای حریق و یک خودروی نردبان برای انجام عملیات‌ها در ساختمان‌های بلندمرتبه هستیم که تاکنون اختصاص یک خودرو قطعی شده است.

تاریخ:
1400/10/20
تعداد بازدید:
253
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal