۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
محفل فرهنگی «عصر فاطمی با سلیمانی» در انزلی برگزار شد
محفل فرهنگی «عصر فاطمی با سلیمانی» با حضور جمعی از فعالان فرهنگی در انزلی برگزار شد.
به گزارش اداره ارتبااطات شهرداری بندرانزلی و به نقل از خبرگزاری مهر، محفل فرهنگی «عصر فاطمی با سلیمانی» به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی عصر شنبه در شهرداری انزلی با مشارکت بسیج خواهران برگزار شد.

«مهدی خلیلی» شهردار انزلی در این برنامه فرهنگی که به معرفی کتاب اختصاص داشت با تصریح بر اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی، اظهار کرد: شهرداری بدون مشارکت شهروندان محلی از اعراب ندارد و فعالیت‌های فرهنگی شهرداری نیز از جمله عرصه‌هایی است که پذیرای پیشنهادات و مشارکت شهروندان در آن هستیم.

«ساره پورحسرت» مسئول حوزه بسیج خواهران کوثر انزلی دیگر سخنران این نشست بود که با بیان جملاتی از مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی خواستار مشارکت شهرداری در راستای راه اندازی مکانی با هدف انجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی و ترویج فرهنگ مطالعه، برگزاری مسابقات کتابخوانی، تشکیل محافل ادبی و دعوت از نویسندگان و شاعران برجسته ملی شد.

و اما گفت و گو درباره کتاب بخش اصلی این نشست فرهنگی بود که در آن شهردار انزلی به معرفی کتاب زندگینامه خود نوشت سردار سلیمانی با عنوان «از چیزی نمی‌ترسیدم» و همچنین «کشتی پهلو گرفته» اثر «سید مهدی شجاعی» پرداخت و افزود: با هر سطر و صفحه از کتاب‌های استاد شجاعی به ویژه آثاری که درباره اهل بیت (ع) نوشته‌اند، می‌توان زندگی کرد.

لازم به ذکر است که «انسان 250 ساله»، «به سپیدی یک رؤیا»، «خرمافروش عاشق»، «حاج قاسم سلام»، «دکل»، «من از گاوی که لگد می‌زند می‌ترسم» و «ارتداد» از جمله کتاب‌هایی بودند که از سوی حاضران در این نشست معرفی شدند.

 
تاریخ:
1400/10/20
تعداد بازدید:
229
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal